Национален план за възстановяване и устойчивост, BG-RRP-3.005 - Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия
Бенефициент: Виано клуб ЕООД
Проект: BG-RRP-3.005-0511-C01 - Доставка и внедряване на Система за управление на ресурсите (ERP система) и Въвеждане на система/платформа за вътрешнофирмени обучения на служители от разстояние в електронна среда“ за нуждите на Виано клуб ЕООД
Описание на проекта: Стратегията на Виано клуб ЕООД е да повиши производителността на екипа чрез използване на цифровизация и автоматизация на работните процеси във фирмата. За да повиши удовлетвореността на клиентите и производителността на екипа, компанията се нуждае от по-добри дигитални инструменти.
С оглед на COVID обстановката и честата смяна на персонал, Виано клуб ЕООД се нуждае от подобрения и оптимизация на вътрешни процеси като:
• Управление на финансово счетоводните дейности на компанията;
• Управление на служители и тяхното обучение;
• Управление на процесите, свързани с производство на предлаганите храни и напитки;
• Оптимизиране на задачите и приоритетите
Всички тези процеси в момента изискват допълнително време за служителите във Виано клуб, като по този начин намаляват производителността на екипа и увеличават възможността за грешки.
През годините на растеж бизнес нуждите на компанията се променят и се нуждаят от по-гъвкави, стабилни и сигурни решения, за да запази добрите процеси и качеството на работа.
Ето защо компанията би искала да закупи Система за управление на ресурсите (EPR), коeто да подобри и автоматизира съществуващите процеси с най-новите технологии и дигитализация на бизнес процесите,, за да има по-функционални и стабилни оперативни резултати. Общата цел на проекта е да разшири ефективността на компанията чрез дигитализиране, автоматизиране и оптимизиране на работните процеси на Виано клуб ЕООД за управление на отношенията между дружеството и служители, клиенти и гости на заведението. Основната цел е да се автоматизират и дигитализират максимално всички оперативни и административни процеси на Виано клуб в една платформа, която ще увеличи удовлетвореността на клиентите и производителността на екипа.
Конкретни цели на проекта:
● Автоматизация и оптимизация на ежедневните операции на Виано клуб ЕООД;
● Отдалечен достъп до всички данни по сигурен начин;
● Софтуерна автоматизация;
● Управление на първични счетоводни документи и финансова информация;
● Създаване и управление на досиета на служители, издаване на документи, свързани с трудови правоотношения, управление на отпуски и одобрението им;
● Управление на активи, зачисляване на служители;
● Обучение на служители и въвеждащи квалификации на служители, създаване и провеждане на тестове, поддържащо обучение и преквалификация на служителите;
● Управление на документооборот в компанията;
● Управление на дейности/проекти/клиенти и работни графици;
● Създаване и поддържане на профили на всеки един служител;
Внедряването на Система за управление на ресурсите ще допринесе за растежа и повишаването на конкурентостта на фирмата. Това се гарантира от постоянно нарастващите потребности на клиентите да достигат по нови и модерни начини до евентуалните, желани от тях услуги и продукти. В същото време ще се оптимизират и подобрят вътрешните управленчески процеси във Виано клуб ЕООД. Ще се повиши производителността на труда и вътрешната комуникация между различните длъжности в компанията. Управлението и мониторинга на активите, които притежава фирмата ще подпомогнат тяхното по-ефективно и рационално използване. Управлението на дейности и задачи ще повиши комуникация и управленческите процеси на компанията.
Обща стойност на проекта: 20 000 лв., от който 20 000 лв. европейско финансиране
Начало: 02.06.2023
Край: 02.09.2023